23.7.2023 – Fællesspisning og Live Musik, Kvadrat Match, Film om vor klub ……

Kære klubmedlemmer

Café To inviterer lørdag, den 5. august til fællesspisning, hygge og livemusik.

Ole Færgemann fra Hos Walter kommer og præsenterer aftenens vine.

Grillet kalveculotte med hvidløg og timian serveres med bagt kartoffel med kryddersmør. Grøn sommersalat med citron vinaigrette og friskbagt brød med rød hummus.

Tilmelding skal ske senest 4. august kl. 18.00 til 7178 0600 eller 5189 3989

Se annonceringen af arrangementet, ved at trykke på linket her:

Kvadrat match v/Jesper Grandt søndag, den 6. august

Igen i år, som mange tidligere år, kan vi glæde os over, at Kvadrat er sponsor for denne match, hvor vi spiller Stableford i 3 lige store rækker.

Turneringslederne Kresten Riis-Jensen og Søren Elming vil tage godt mod alle de tilmeldte ved registrering i klublokalet/Café To søndag fra kl. 8.15. Der er Gunstart kl. 9.00.

Tilmelding på Golfbox senest fredag, den 4. august kl. 17.00, hvor du også skal vælge hvilket teested du vil spille fra. Matchfee kr. 75 betales ved registreringen søndag morgen.

Der vil efter matchen være mulighed for at bestille mad i Café To.

ProAm fredag, den 15. september og frivillige

Planlægningen er godt i gang og som alle de tidligere 21 år, har vi brug for frivillige hjælpere på dagen. Sidste års hjælpere vil blive kontaktet med invitation om dato for planlægningsmøde. Har du ikke tidligere deltaget som frivillig ved klubbens ProAm og gerne vil hjælpe til på dagen i år, så kontakt endelig Jette på 2118 2926 – vi har brug for din hjælp!

Film om Ebeltoft Golf Club

Vi er blevet medlemmer af Ebeltoft Turistforening og i det medlemskab var der tilbud om optagelse af en lille film om klubben.

Den film er nu færdigklippet m.m. i samarbejde med Carsten Gemal og lagt på vor hjemmeside og ligger og er tilgængelig på turistforeningens hjemmeside/youtube.

Du kan se filmen ved at trykke på dette link:

Træning / vor Pro Kennett Sørensen holder ferie

Kennett holder ferie i uge 30 hvorfor den ugentlige tilbudte træning, tirsdag fra kl. 17-18 for alle Prøvemedlemmer, Begyndermedlemmer og Efterskoleelever hermed aflyses i uge 30. Derfor tilbydes der træning med Kennett også tirsdag, den 1. august og tirsdag, den 8. august kl. 17-18.

Tirsdag, den 8. august er sidste fællestræning, men den aften er der allerede mange spisende i klubhuset, så vi vil foreslå, at vi tirsdag, den 1. august slutter af med fællesspisning i Café To efter træningen. Menuen er: Coq au vin med stegte kartofler og tyttebær – kr. 100. Hvis du vil være med til spisning, så husk at tilmelde dig senest dagen før på 7178 1006 eller 5189 3989.

Tilbud om ekstra Pro træning

Hvis du allerede har besluttet dig for at blive medlem af vores dejlige klub fra 1. november, og allerede nu melder dig ind som Fuldmedlem med betaling fra 1. november, vil vi tilbyde dig efterskole en time om ugen på hold med vores Pro træner Kennett Sørensen fra midt i august til og med september samt Efterskole træning i foråret 2024 i april og maj måned.

Ønsker du at tage imod tilbuddet, skal du udfylde en indmeldelsesblanket, hvor du krydser af at du vil være Fuldmedlem af vor klub fra 1.11.2023 – tilmeldingsfristen er den 10. august, så vi har lidt tid til at sætte holdene for træningen med start midt i august. Indmeldelsesblanketten kan du finde på vor hjemmeside eller den fås i Sekretariatet.