Kom i gang med golf

a

Det er sundt og sjovt at spille golf, og i Ebeltoft Golf Club koster det kun 200 kr at prøve.

Kunne du tænke dig at spille golf, så har vi i Ebeltoft Golf Club et godt tilbud, som giver dig mulighed for uforpligtende at prøve spillet inden du skal træffe beslutning om fuldt medlemskab, køb af udstyr mm. Tilbuddet gælder for personer, både voksne og børn, som ikke tidligere har spillet golf.

Som Prøvemedlem låner du køller og bolde af klubben, får instruktion og frit brug af vores træningsfaciliteter for kr. 200 i hele sæsonen 2024, som begynder primo april og slutter ultimo oktober.

Du starter med instruktion hos vores træner, øver dig lidt på vores træningsbane, får mere instruktion og spiller så nogle runder på vores lille begynderbane sammen med et ”gammelt” medlem. Efter lidt mere træning og spil og en regelprøve kommer du et par gange ud på den store bane med guide. Hvis det ser fornuftigt ud, får du Banetilladelse, og så er du egentlig klar til at spille golf.

Du har nu 3 muligheder for at komme videre med dit golfspil:

1. Du kan fortsætte som Prøvemedlem resten af sæsonen med instruktion, brug af træningsfaciliteterne og spil på den lille bane
  2. Du kan blive Begyndermedlem for kr. 750 og spille frit på hele vores bane resten af prøvesæsonen og fortsat få instruktion resten af sæsonen
  3. Du kan blive Fuldmedlem af klubben, hvilket betyder, at du også kan deltage i turneringer og spille på andre golfbaner. Du får stadig instruktion. Fuldmedlemskab koster i 2024 kr. 6.850, men du betaler kun for de måneder, der er tilbage af sæsonen, som slutter 1.11.

Kontakt Sekretariatet på tlf:  88 91 33 44 eller mail: post@ebeltoft-golfclub.dk eller

Læs mere om Prøvemedlemskabet her >>>