Træningsfaciliteter

Træningsfaciliteter: Hos Ebeltoft Golf Club tilbyder vi moderne og veludstyrede træningsfaciliteter, der er designet til at hjælpe golfspillere på alle niveauer med at forbedre deres spil. Vores faciliteter inkluderer en driving range, putting green og chipping områder, hvor medlemmer og gæster kan finpudse deres teknik og færdigheder. Uanset om du er nybegynder eller en erfaren golfspiller, vil vores træningsområder give dig de bedste muligheder for at udvikle dit spil.

Driving Range

Vores Driving Range er placeret ca. 200 meter fra klubhuset og parkeringspladsen (se skiltning). Det er muligt at parkere ved Driving Range, hvilket gør det nemt og bekvemt for alle vores medlemmer og gæster. Der er i vores udslagshus plads til træning under tag, så du kan træne uanset vejret. Bemærk venligst, at Driving Range er lukket hver tirsdag til kl. 11.00 af hensyn til greenkeepernes arbejde.

Par 3 Bane

For enden af Driving Range ligger en lille par 3 bane med 3 huller. Denne bane er perfekt til at øve dine korte slag og forbedre din præcision. Vores træningsfaciliteter inkluderer også denne par 3 bane, som er ideel for både begyndere og erfarne spillere.

Indspils Område

Indspils området ligger lige vest for klubhuset og består af en bunker og en 3-hullers indspils green. Området strækker sig fra klubhuset og ned til 1. teested. Her kan du øve dine indspil og forbedre dine færdigheder i forskellige situationer inklusiv bunkerspil. Husk at egne bolde skal benyttes i dette område.

Bunker Træning

Bunker træning er en essentiel del af golf, da det hjælper spillere med at mestre teknikken til at komme ud af sandet effektivt. En god bunkertræning inkluderer øvelser som at tegne en streg i sandet og forsøge at ramme sandet lige foran stregen med køllehovedet. Dette hjælper med at sikre, at du rammer sandet før bolden, hvilket er nøglen til et succesfuldt bunkerslag. Ved regelmæssig træning kan du forbedre din præcision og selvtillid i bunkeren.

Putting Green

Putting green er en 9-hullers green og er placeret ved klubhusets terrasse. Denne putting green er en del af vores omfattende træningsfaciliteter og giver dig mulighed for at finpudse dine putting færdigheder i en afslappet og behagelig atmosfære.