Golfkørekort til kvinder

Trænger du til at få rørt både kroppen og lattermusklerne, elsker du naturen og holder du af at møde nye mennesker, så er Kvinder & Golf lige noget for dig.

Kvinder & Golf er et 8 ugers forløb med golfkørekort til kvinder, hvor den ugentlige golftræning er kombineret med masser af socialt samvær, golf-zumba, pilates på banen, tid til kaffe og te, hygge på terrassen, nye venskaber og rosé/mad.

I løbet af de 8 uger vil du lære det basale i golfspillet. Du vil lære at slå de gode slag, begå dig på banen, skrive scorekort og få styr på de vigtigste regler. Du vil få træning på træningsområdet, men også masser af tid med spil på banen.

Samtidig vil du få en stor gruppe nye golf veninder, der ligesom dig er helt nye i golfens verden. Under hele forløbet vil I blive fulgt af vores træner og en flok søde hjælpere og du låner golfudstyr i de 8 uger.

Forløbet koster 1299,- kr. og prisen dækker træning, sociale aktiviteter, en Kvinder & Golf hoodie, en lækker taske samt Rosé smagning og tapas på vores intro dag.

Altid hygge på terrassen efter træning m. Rosé/mad og en Tak-for-nu-og-på-gensyn- middag sidste træningsdag.

12 heldige damer

Sidste år blev pladserne revet væk, så skynd dig at få meldt dig til, før det er for sent.

Pladserne reserveres efter først til mølle princippet og når de 12 pladser først er reserveret, er det for sent.

Tilmeldingsfrist 8. april.

.

Kom til forrygende dage i Ebeltoft Golf Club

AKTIVITETSPROGRAM for de 8 fantastiske uger

MAJ:
02. kl. 17.00 – Intro til golf- og golftræning og udlevering af golfudstyr du låner.
02. kl. 18.30 – Rosé smagning og tapas.
09. kl. 17.00 – Golftræning. Hygge på terrassen med Rosé og snacks.
12. kl. 16.00 – Golftræning. Hygge på terrassen med Rosé og lidt lækkert.
12. kl. 17.00 – Golftræning & Par 3 banen. Baneservice kommer forbi med kaffe/sødt.
16. kl. 17.00 – Golftræning & Par 3 banen. Baneservice serverer kaffe/sødt på terrassen.
19. kl. 16.00 – Golftræning. Gåtur på banen og besøg på Greenkeeper gården. Rosé og sandwich på hul 8.
23. kl. 17.00 – Golftræning. “Norsk stableford”. Hygge på terrassen med frugt snacks.
30. kl. 17.00 – Golftræning. Hygge på terrassen med Rosé og snacks.

JUNI:
06. kl. 17.00 – Golftræning og regelundervisning. Hygge m. Rosé og grill.
13. kl. 17.00 – Golftræning & Par 3 banen.
13. kl. 18.30 – Rosé og en lille lækker anretning.
16. kl. 16.00 – Kjole-match på Par 3 banen. Hygge m. Rosé, frikadeller og kartoffelsalat.
20. kl. 17.00 – Golftræning og putter konkurrence. Hygge med Rosé og lidt lækkert.
23. kl. 16.00 – Baneprøve på den store bane. Vi spiller 4 huller. Hygge på terrassen med Rosé og lidt lækkert.
27. kl. 17.00 – Golftræning og regelprøve.
27. kl. 19.30 – Tak-for-nu og på-gensyn-middag med Rosé og lækker mad.

Med forbehold for ændringer

Golf er mere end et spil – Det er et fællesskab

Tag det første skridt mod en sjovere og aktiv livsstil.