30.3.2023 – Sommerbane, nyt fra Golfbox, medlemstilbud m.m.

Kære klubmedlemmer

Sommerbane

Vi går over til Sommerbane fra torsdag, den 30. marts.

Når klubbens medlemmer kigger i deres handicaphistorik, står alle runder nu som Sommerbane 23. Det har ingen praktisk betydning, men kun fordi den samme bane er kopieret. Vi prøver at få det rettet til, når vi igen går over til Vinterbane.

Boldopsamling

Nu starter det vigtige arbejde med at finde og opsamle bolde på Driving Range. Det frivillige team der tager sig af boldopsamlingen efterlyser et par medlemmer til teamet – I bliver taget godt imod og fornødent oplært.

Alle medlemmer af teamet mødes hver tirsdag kl. 8.30 på Driving Range, så vil du vide mere, er du meget velkommen på tirsdag eller du kan kontakte Finn Carlsen på finn@findfinn.dk for mere info.

Nyheder fra Golfbox

Nyt digitalt DGU- kort er klart og kan aktiveres ved opdatering af Golfbox appen.

I kan læse mere i de beskeder der er lagt ind i Golfbox.

Buggyparkeringen

Udvidelsen af buggyparkeringen foregår fra den 30. -31. marts, så det er ikke i de dage tilladt at parkere op mod Buggyparkeringspladsen.

Nye åbningstider i sekretariatet

Fra 1. april bestræber vi os på at holde åbent alle ugens dage fra kl. 8.00-12.00.

Café To – Nye åbningstider

Mandag: lukket med forbehold for større reservationer

Tirsdag:  12:00 – Aften

Onsdag:  12:00 – 15:00

Torsdag: 12:00 – Aften

Fredag:  12:00 – 15:00

Lørdag:  12:00 – 15:00

Søndag:  12:00 – 15:00

Mulighed for udvidet åbningstider ved forudbestilling

Café To – Påskefrokost fra mandag den 3. april til og med søndag, den 9. april

Minimum 2 personer – 195,- pr person:

Marinerede sild med hjemmelavet karrysalat

Smilende æg og håndpillede rejer med hjemmelavet mayonnaise

Rullepølse med sky & rå løg

Sprød fiskefilet, syrlig remoulade & citron

Vol au vent med høns i asparges

Rugbrød & pisket smør

Vanilje panna cotta med rabarbergele og brændte mandler

Maden serveres som Social Dining på bordet.

Baneguiden på hjemmesiden

Mange har nok ikke kigget meget på den – men nu er der ud for hvert hul suppleret med vejledende tekst udarbejdet af Henrik Jacobsen, vor tidligere træner og baneformand – god læselyst.

Hjælp Golf klubben og dig selv – benyt vores medlemstilbud

Profil Optik

15 % rabat hos profil Optik på køb af: Komplet brille, Solbrille eller Linser. Kan ikke kombineres med andre rabatter eller Lifestyle aftale.

Undervognsbehandling

Ved bestilling af undervognsbehandling stilles gratis lånebil til rådighed i de 2 dage undervognsbehandlingen tager, hvis det ønskes. Man opgiver medlemsnr. ved bestilling. Aftales på telefon: 86346171. Man betaler selv lånebil benzin.

OK Benzin

Få et benzinkort hos OK – jo mere du tanker jo mere tilskud støtter OK med til klubben. Du henvender dig blot i klubbens sekretariat, hvor du kan få en tilmeldingsformular. Familiemedlemmer, venner mv. har også mulighed for at få et kort via vor klub. Har du samtidig medlemskort til Coop tæller forbruget med i din bonus hos Coop.

Maxim Vinduespolering

Pudser golfklubbens vinduer og tilbyder klubbens medlemmer en stabil vinduespudser-aftale, hvor der gives rabat på kr. 100 første gang til klubmedlemmer. Ring og hør mere til Thomas Maxim på 4057 4094

Nybolig aftale

Der er en aftale med Nybolig om provision på kr. 3.000 til klubben hver gang et medlem henviser en bolig til salg og den sælges af Nybolig. Henvendelse til Nybolig på 8634 2111

Novasol

Hvis du eller en af dine bekendte anviser en udlejning af et sommerhus et sted i Danmark, så vil NOVASOL til klubben give kr. 5.000 for et alm. sommerhus og kr. 10.000 for et poolhus.

Du skal blot henvende dig til Poul Svendsen 2042 6122, så tager Poul kontakt til husejeren og når der er lavet endelig kontrakt, så får klubben penge for henvisningen.

Mænd & Golf

Starter på søndag, den 2. april. Kurset er tilbudt max. 12 deltagere og er fuldtegnet.

Kvinder & Golf

Kurset er i denne uge udbudt med max. 16 deltagere med start 4. maj og der er allerede tilmeldt 4 deltagere.

Golfens Dag og RECEPTION for vor Café To søndag, den 23. april.

Sæt kryds i kalenderen – det bliver en festlig dag med live underholdning af FRANK

Kl. 16.00. Mere info senere.

Træning ved vor PGA pro Kennet Sørensen

På klubbens hjemmeside under Pro kan du bl.a. finde priser og kontaktoplysninger.