13.4.2023 – Arbejdsdag, Molbo Match, Golfens Dag og Reception

Kære klubmedlemmer

Arbejdsdag

På lørdag, den 15. april kl. 9.00 mødes vi til fælles arbejdsindsats på øverste terrasse i forlængelse af klublokalet. Vi fjerner ukrudt fra terrassen og planter kirsebærlaurbær rundt om terrassen. Greenkeeper Troels sørger for at fjerne græstørv langs terrassen inden lørdag.

Det hvide rækværk og de 3 bord/bænke på terrassen males sorte.

Er det ikke vejr til malerarbejdet klares det en anden dag i næste uge.

Indtil nu er der tilsagn fra 7 om deltagelse – vil du være med, så ring til Jette på 2118 2926 senest fredag kl. 18.00. Vi spiser frokost sammen.

Arbejde på P pladsen tirsdag, den 18. april

Denne dag bliver ukrudt/græs fjernet på parkeringsarealerne.

Derfor er der spærret på golfbox indtil kl. 8.15, da parkeringspladsen denne dag først kan benyttes fra kl. 8.00. og KUN på højre side, der vender op mod klubhuset frem til kl. ca. 14, hvor hele p-pladsen skulle være klar til brug igen.

Golfbox standeren

Standeren skal opdateres og vi kan ikke gøre det selv, – vi er i kø til at få det klaret, så vi håber på Jeres tålmodighed og vi er lovet at opdateringen sker inden 1. maj.

Sponsorater Bord/Bænke – STOR TAK TIL:

Lis og Henry Laasby

Dræbersneglene

Nygades Gæve Gutter

Veterandrengene

Onsdagsseniorerne

Allan Steen & Mikael Rosleff

Kvadrat

Tirsdag eftermiddagsdamerne

Ankerpersonerne vil modtage en mail vedr. indbetaling.

Nyt fra Café To

Nu kan du købe klippekort til øl – klippekort med 10 klip til øl koster kr. 250, så du sparer kr. 5 på hver øl i cafeen – kun for klubmedlemmer:)

MOLBO Match v/Søren Rolner lørdag, den 29. april – årets første sponsormatch

Der er løbende start fra kl. 12 og matchfee kr. 75 betales på dagen ved udlevering af scorekort. Der spilles efter handicap fra rød, blå og gul.

Der spilles Stableford i 3 rækker og der er nærmest flaget for både kvinder og mænd på hul 3 og hul 17. Der udsendes scoreindtastningskode på dagen.

Der er aftenspisning og samlever kan inviteres med til spisningen – 2 retter kr. 225.

Vi håber vi får skudt sponsormatchsæsonen godt i gang med rigtig mange deltagere til denne match. Har du spørgsmål til matchen, er du velkommen til at kontakte matchledelsen v/Henrik Krogh på 2220 7379.

Golfens Dag, Reception og FRANK søndag, den 23. april.

Ebeltoft Golf Club har også som tidligere år tilbud om Prøvemedlemsskab, for personer der ikke har spillet golf før – et introduktionsforløb for kr. 200 frem til juli måned, som alle der møder op på Golfens Dag, den 23. april mellem kl. 13.00-15.30 vil blive tilbudt. Efter bestået Prøvemedlemsskab tilbydes man Begyndermedlemsskab til kr. 750, som tillader spil på golfklubbens 18 hullers bane – frem til 1. november 2023.

Ebeltoft Golf Club inviterer alle klubbens medlemmer, sponsorer og interesserede til reception søndag, den 23. april fra kl. 16.00-18.00 for vor nye Café To og vort nyistandsatte klublokale.

FRANK Larsen fra Ebeltoft – en habil sanger og guitarist underholder denne dag fra kl. 16.00-17.00 med sang og guitarspil af høj klasse i Ebeltoft Golf Club.