25.4.2023 – Golfbox og valg af teested, Molbo Match og støtte til ny juniorafdeling

Kære klubmedlemmer

Golfbox:

Golfbox foreslår teested ud fra dit handicap – det spiller vi efter fremover i alle Sponsormatcher, hvor vi spiller holdspil.

Er det en sponsormatch, hvor vi spiller individuelt, kan man frit vælge hvilket teested, man ønsker at spille fra.

I hverdagen i privat runde, kan du frit ændre teested på touchscreen.

Golfbox er nu indstillet som følger:

Damer:
Ligger du op til HCP 8 spilles Gul Tee
Ligger du fra HCP 8,1 til HCP 16 spilles Blå Tee

Ligger du fra HCP 16,1 til HCP 54 spilles Rød Tee

Herrer:
Ligger du op til HCP 20 spilles Gul Tee
Ligger du fra HCP 20,1 til HCP 36,0 spilles Blå Tee

Ligger du fra HCP 36,1 til HCP 54 spilles Rød Tee

Molbo Match v/Golfshoppen Søren Rolner på lørdag, den 29. april

Afvikles med løbende start fra kl. 12 og styres af matchlederne Kent Haumann og Henrik Krogh.

Der spilles stableford i 3 rækker og der er nærmest flaget på Hul 3 og 17 både for damer og herrer.

Der benyttes scoreindtastningskode og scorekort afleveres underskrevet efter runden. Matchfee kr. 75 betales på dagen på MobilePay 273 281 eller kontant ved udleveringen af scorekort til matchlederne.

Efter runden er der AfterGolf i Café To og spisning om aftenen kl. 18.30.

Aftenmenuen, som koster kr. 225 er:

Forret: Laksetatar, agurk, asiatisk creme og sprød rug

Hovedret: Fyldt mørbrad af gris, skysauce, vindruesalat og knuste kartofler

Det er muligt at invitere samlever/ægtefælle med til spisningen. Mad og drikke betales til cafeen om aftenen.

Tilmeldingsfrist til Molbo Matchen er på fredag, den 27. april kl. 17.00 på Golfbox

DIF & DGI’s foreningspulje

Vi har ansøgt om midler til et projekt for rekruttering og fastholdelse af unge i en ny juniorafdeling i Ebeltoft Golf Club og har d.d. meget glædeligt fået tilsagn om støtte på kr. 24.000, så vi kan indkøbe 6 stk. golfsæt, en launch monitor og til markedsføring af projektet, som Carsten Gemal er primus motor for.

Rekruttering

Mænd & Golf går ind i sin sidste uge og har været en fornøjelse for deltagerne og teamet bag projektet.

Kvinder & Golf starter den 4. maj og har 17 deltagere, der alle har betalt for forløbet. Vi har 2 på venteliste til Kvinder & Golf 2024.

Golfens Dag, i søndags var en god dag. Vi havde 15 besøg og 9 af dem, har allerede indmeldt sig som prøvemedlemmer.

Vor reception for Café To og vort nyistandsatte klublokale i søndags

Efter Golfens Dag arrangementet havde mere en 100 fremmødte nogle herlige timer fra kl. 16 med smukt vejr, underholdning af FRANK og servering af drikkevarer og mange skønne smagsprøver på lækkerier fra Café To.

Fødevaremyndighederne var på besøg i sidste uge og godkendte det nye produktionskøkken uden anmærkninger.