18.6.2022 – Kvicklys årlige sponsormatch

Kvickly har i mange år været sponsor i klubben, haft sin årlige sponsormatch og honorerer alle der får Hole in One med en god flaske whisky.

Der deltog mange friske golfspillere til holdmatchen søndag, den 12. juni og de blev kl. 9 sendt godt af sted i dejligt sommervejr af matchlederne Kirsten Mouritzen og Hanne Andersen

Da spillerne kom tilbage til klubhuset, efter omkring 4 timers golfspil, havde de, udover drikkevarer, mulighed for at købe hjemmelavede frikadeller og kartoffelsalat, som golfklubbens tirsdagseftermiddagsdamer havde lavet. Stor tak for det.

Der var flotte præmier til de 3 bedste hold samt til de spillere der kom nærmest flaget i et slag på par 3 hullerne.

Kvickly matchen blev vundet af Martin Sass Nielsen, Bjarne Rasmussen, Dagmar Jensen og Christian Le Dous med 66 point og de fik overrakt de fine præmier af Orla Andreasen fra Kvickly.

Sparekassen Kronjylland match v/ Susanne Jensen

Søndag, den 26. juni afholdes den årlige Stableford match med Kresten Riis Jensen og Flemming Schütt som de erfarne og festlige matchledere.

Der spilles Stableford i 3 lige store rækker og der vil være præmier til nærmest flaget på alle par 3 hullerne.

Der kan vælges frit mellem de tre teesteder.

Baneservice buggyen er klar på dagen, så alle har mulighed for køb af læskende drikke, noget sødt eller en gratis kop kaffe.

Efter matchen mødes alle deltagerne ved klubhuset, hvor filialdirektør Mik Steenfeldt fra Sparekassen Kronjylland er vært og står klar ved grillen og serverer gratis grillpølser og hjemmebagte pølsebrød.

Når dagens matchresultat er klart og alle har fået pølser og brød, vil der være præmieoverrækkelse.

Tilmelding på golfbox senest fredag, 24. juni kl. 17.00.

Kom og støt vor klub og vor sponsor – det bliver en herlig golfdag.

Ægtepar/Mix Match og INDVIELSE AF ny green og ny gul tee på hul 15

Årets match spilles lørdag den 2. juli med løbende start fra kl. 9 (alle starter fra hul 1) og med velkomstdrink og spisning i klubhuset kl. 19 med efterfølgende pokal- og præmieuddeling.

Tilmelding til middagen, der koster kr. 200, er bindende.

Der vil på dagen være ekstra fine præmier til den kvinde og den mand der kommer nærmest flaget på den flotte nye green som åbnes til matchen.

Vi spiller Scottish Two-some. Denne matchform spilles ved at begge spillere på holdet driver ud, derefter slår begge spillere til makkerens bold, og først efter 2. slag vælges den bedste bold, som man skiftes til at spille videre med. På par 3 hullerne vælges den bedste bold efter 1. slag.

Der er selvfølgelig Baneservice under matchen.

Tilmeldingen, hvor du frit kan vælge hvilket teested du vil spille fra på dage, slutter torsdag, den 30 juni kl. 17.00.

Har du spørgsmål, så kontakt matchlederne Gitte Sejersen eller Jette Glargaard.

Regionsgolf

Ebeltoft Golf Clubs Regionsgolf hold i C rækken (fra handicap 18,5 og op) har vundet sin pulje med deltagelse af spillere fra Norddjurs-, Lübker- og Kalø golfklubberne.

Alle de deltagende klubbers baner er spillet og Ebeltoft Golf Club vand puljesejren mandag aften ved en sejr over Kalø Golf Klub på Kalø banen hvor Lis Susanne Petersen, Rasmus Rasmussen, Allan Steen, Søren Elming, Kirsten Mouritzen og Johannes Sørensen deltog fra Ebeltoft Golf Club.

Tillykke med kvalificeringen til slutspillet.

Ebeltoft Golf Clubs Superveteraner (alle handicap kan deltage og man skal være 70 år) fik i puljespillet en flot 2. plads i puljen som udover spillere fra vor klub bestod af deltagere fra Mollerup-, Grenaa-, og Hammel golfklubberne.

Golfudstyr – efterlysning

Rekrutteringsudvalget har haft 5 bags stående til Kvinder & Golf på kontoret på 1. sal i klubhuset – de er væk! Er der nogen der har lånt dem, flyttet dem o.l., så giv gerne besked til eller aflever dem i sekretariatet.