8.6.2022 – Nybolig Match

1. Pinsedag, mandag den 6. juni 2022 var der gunstart til årets Nybolig Match v/Claus Jeppesen & Mikael Lykke Sørensen – 80 havde tilmeldt sig den traditionsrige Pinseturnering.

Inden gunstarten var der fra kl. 8.15 morgenmadsbuffet med Lone Vesterdals dejlige hjemmebagte boller.

Turneringen blev spillet som individuel turnering – slagspil (A-rækken) / stableford (B + C-rækken) samt som holdturnering Am-Am.

Herrer kunne vælge at spille fra gul eller blå tee. Damer spillede fra rød tee.

Under matchen var der Baneservice, så alle havde mulighed for en gratis kop kaffe og køb af drikkevarer og noget sødt.

Dagens toptrimmede og højt engagerede turneringsledere Kent Haumann og Henrik Krogh stod efter matchen for, at der var mulighed for køb af grillpølser og kartoffelsalat og for præmieoverrækkelsen sammen med sponsorerne fra Nybolig – Claus Jeppesen og Mikael Lykke Sørensen.

Dagens resultater:

A- række slagspil
1. Lars Rasmussen , 64 slag
2. Jens Poulsen, 65 slag
3. Carsten Høy Gemal, 67slag
B- række stableford
1. Kirsten Mouritzen, 40 point
2. Aage Bisgaard, 39 point
3. Christian Mouritzen, 38 point
C-række stableford
1. Henrik Veggerby, 42 point
2. Bjarne Rasmussen, 40 point
3. Jørn Kjeldsen Nielsen, 37 point
Holdturnering Am-Am – vinderhold med 133 point
Ellis Højgaard
Lars Rasmussen
Bjarne Rasmussen
Christian Mouritzen

TAK TIL NYBOLIG FOR EN FLOT MATCH

HUSK Nybolig, udover sit store klubsponsorat, betaler klubben kr. 3.000 hver gang et medlem henviser en sælgerkunde til Nybolig som resulterer i et salg.

Kvickly Match for hold på søndag, den 12. juni

Årets første Texas Scramble Match med Kvickly som sponsor og Hanne Andersen & Kisse Mouritzen som de erfarne matchledere.

Vi prøver i år at ændre matchproportionerne så alle hold spiller fra scratch – det vil sige, at alle hold spiller uden handicap.

Der ændres også, i forhold til tidligere således, at der skal bruges 4 drives fra hver af de 4 spillere på holdet, og de sidste 2 af de 18 drives er valgfrit, hvem der slår dem.

Nyt i år er også, at der frit kan vælges mellem de tre teesteder.

Der har været en fejl i opsætningen, således at alle, der inden den 8.6. har tilmeldt sig matchen, lige skal gå ind igen på Golfbox og trykke REDIGER, hvis man som mand ønsker at spille fra et andet teested end gul og som hvis man som kvinde ønsker at spille fra et andet teested end rød.

Tilmeldingen slutter på Golfbox fredag, den 10. juni kl. 17.00.

Under matchen vil der som vanligt være Baneservice med gratis kaffe og mulighed for køb af drikkevarer og noget sødt.

Klubben i Klubben – Tirsdagseftermiddagsdamerne står for salg af frikadeller og kartoffelsalat, som kan købes efter matchen for kr. 50 – stor tak for det.

Mød op og støt vor gode sponsor Kvickly og lad os få en hyggelig dag.