18.4.2022 ÅRETS 1. SPONSORMATCH: Dansommer/Novasol Matchen v/Poul Svendsen lørdag, den 23. april

Vi starter årets sponsormatcher på lørdag med løbende start fra kl. 9.30, hvor vi spiller Stableford i 3 lige store rækker. Matchledelse Allan Steen og Michael Rosleff.

HUSK du selv kan vælge hvilket teested du vil spille fra.

Fælles spisning til kr. 150 i klublokalet lørdag aften kl. 19.00 med efterfølgende præmieoverrækkelse.

Der vil være velkomstdrink og mulighed for køb af drikkevarer til middagen og køb af drinks efterfølgende.

Tilmeldingsfristen er på torsdag, den 21. april kl 17.

KOM OG STØT OP OM VOR SPONSOR OG DIN KLUB OG BIDRAG TIL EN GOD DAG OG AFTEN!

”TUSIND TAK

Jeg vil gerne sige tusind tak til Ebeltoft Golf Club for at holde en afskedsreception for mig i forbindelse med generalforsamlingen den 04/04, og til de gæster, som tog sig tid til at kigge forbi. En stor tak for de pæne ord, gaver, vin og de personlige kort – det var alt for galt!!

Også en stor tak til dem, der ikke havde mulighed for at deltage, men som sendte en hilsen i stedet.

Jeg ser frem til at møde jer alle sammen igen ude på golfbanen i løbet af sæsonen.

Mvh. Jacob Fredberg”

NYE MULIGHEDER

Da Corona tvang os til at droppe møntindkast i fadølsanlægget for et par år siden og indføre betaling med MobilePay, var det den eneste betalingsmulighed vi havde til anlægget.

I mellemtiden er der udviklet flere kontaktfri betalingsmuligheder, så fra på tirsdag, kan du stadig købe fadøl med MobilePay, – dog skal du nu scanne er QR kode som er ved anlægget, og hanen åbner for øl, når betalingen er registreret – dette eliminerer også det tab vi desværre har konstateret, der har været på fadølsanlægget.

Der vil også indenfor den næste uge blive leveret en del ølglas, så vi dropper plastikkrusene, som ikke er miljøvenlige og koster kr. 2 pr. stk. Så kan du nyde din øl i et rigtigt ølglas!

Der vil henover sommeren udover Classic være 1664 Blanc i hanerne til kr. 30 og der vil komme ½ liter dåser i automaten med Grimbergen og IPA – disse til en pris af kr. 35.

BUGGIER TIL UDLEJNING

Vi har nu 7 benzin buggier og 1 el buggy til udlejning.

Buggyleje koster kr. 250 for greenfee spillere og kr. 200 for klubbens medlemmer.

Du kan købe klippekort i Shoppen til buggyleje, – 10 ture koster kr. 1.750.

INVITATION TIL MEDLEMSAFTEN ONSDAG, DEN 4. MAJ KL. 19

Trænger du til at få genopfrisket reglerne for spillet på banen – vende situationer du har oplevet og hvor du har været i i tvivl – så er du velkommen til en god aften i dialog med vor regelansvarlige John Brændgaard. Har du gode ideer og spørgsmål vedrørende klubben og banen, vil der også være mulighed for dialog med repræsentanter fra bestyrelsen og baneudvalget denne aften.

Der vil blive serveret kaffe og hjemmebag.

HVERVNING AF NYE MEDLEMMER

Golfens Dag

På søndag, den 24. april holder vi Golfens Dag – Åbent Hus – fra 14 – 17.

Kig endelig forbi med din kone, mand, nabo eller ven, som drømmer om at lære at spille golf – nu kan de snuse til det og blive prøvemedlemmer for kr. 200 og låne det nødvendige udstyr og få undervisning af vor Pro.

Kvinder & Golf

Tilbuddet om 8 ugers træning og socialt samvær, afsluttende med baneprøve og regelprøve er fuldtegnet. Oprindeligt havde vi sat deltagerantallet til 12, men vi har lukket for tilmeldingerne ved 16 deltagere, der nu alle har betalt og glæder sig til kursets start torsdag, den 28. april.

Spil med dag – søndag, den 8. maj kl 14-18.

Kender du en der gerne vil lære at spille golf, så hent et påskeæg i Shoppen med lidt sødt samt en invitation til, sammen med dig, at deltage i Spil med dagen.

Det bliver en hyggelig eftermiddag, hvor du sammen med din gæst spiller 9 huller Greensome (med dit udstyr og ud fra dit handicap) efter din gæst har fået instruktion i putting og slag på træningsbanen af vor Pro.

Efterfølgende er der forplejning, præmieoverrækkelse, orientering om klubben og om muligheden for prøvemedlemsskab.

Tilmeldingsfristen er den 6. maj kl. 18 til Gitte Sejersen på mail: gittesejersen@gmail.com

eller mobil 2084 3300.

SHOPPEN

For at forbedre servicen i shoppen og i klubhuset er frivilligindsatsen blevet toptunet og der vil denne sommer være en bedre bemanding end tidligere – vil du være med på holdet og give en hånd med, så holder vi møde på onsdag, den 20. april kl. 11, hvor du er mere end velkommen.

Vil du vide mere, så kontakt Ulla Degn på 2128 1874.

Der er hver dag i klubhuset mulighed for at lave sig en gratis kop kaffe og i Shoppen er det nu muligt at købe is.

BANESERVICE

Baneservice teamet består nu af både mænd og kvinder og de er klar til, når der er mange på banen – specielt mange greenfee spillere, at yde god service på banen og serverer gratis kaffe og give mulighed for køb af drikkevarer og lidt sødt.

Vil du være med til at køre baneservice, så kontakt Lars P. Jørgensen på 2812 7686.