Sæsonafslutningsmatch for vores prøvemedlemmer (sammen med nogle ”gamle”)

Vores mange prøvemedlemmer har været igennem et komprimeret uddannelsesforløb, og mange er allerede i fuld gang med spillet ude på banen, samtidig med at der stadig arbejdes ihærdigt med teknikken på træningsbanen.

Nogle af de nye spiller i Kaninklubben, nogle spiller med ”gamle” medlemmer, og andre spiller med hinanden. Det er fint, men nu vil vi koge det hele sammen i en Sæsonafslutningsmatch (en ”svendeprøve”, selv om man aldrig bliver udlært i golf, og derfor heller ikke kan dumpe)

Søndag d. 22. september afholder vi derfor en 18 hullers foursome-greensome match, hvor et gammelt medlem danner par med et nyt medlem. Efter matchen, som begynder kl. 9.30 med start på alle huller er der svendegilde med præmieuddeling, spisning og lidt snak om golf i almindelig-hed og næste sæson i særdeleshed.
Alle prøvemedlemmer med gult kort kan deltage i denne match.

For de prøvemedlemmer, som endnu ikke har fået det gule kort, men dog er udlært på Par 3 banen, er der en tilsvarende 6 hullers match på den store bane. Denne match begynder kl. 12.00.

Vi vurderer, at der vil være ca. 25 nye spillere, der stiller op, og det betyder, at vi skal have et tilsvarende antal gamle medlemmer til at deltage og være hjælpsomme.

Matchfeen er kr. 100 incl. spisning, men excl. drikkevarer.

Tilmelding for både nye og gamle og betaling af matchfee på Golfbox eller hos Gitte i Sekretariatet senest torsdag d. 19. september kl. 18.00.

Evt. spørgsmål rettes til Henrik på mail:  jacobsen@golfbanearkitekt.dk.

Begynderteamet