Ebeltoft Golf Club søger en greenkeeperassistent til pasning af vores 18 huller golfbane.

Assistenten behøver ikke at være greenkeeperuddannet, men til gengæld ser vi meget gerne, at vedkommende er mekaniker eller har erfaring med vedligeholdelse og reparation af maskiner til pleje af golfbaner, parkanlæg, sportspladser eller tilsvarende.

Den rette ansøger

–  har erfaring med kørsel med maskiner

–  kan lide at arbejde udendørs

–  kan arbejde omhyggeligt og selvstændigt i et lille team

–  vil arbejde flere timer i sommerhalvåret og færre i vinterhalvåret

–  vil begynde arbejdsdagen tidligt om sommeren

–  er tålmodig og venlig, da vi arbejder, mens der er spillere på banen

Hvis ansøgeren har mekaniker baggrund vil der være tale om et helårsjob, ellers vil det være et 9 måneders job fra marts til december.

Løn ifølge overenskomst. Tiltræden jan-marts 2020.

Nærmere oplysninger om jobbet kan fås hos Greenkeeper Jacob Fredberg tlf. 52 17 45 70 eller 29 89 78 56

Ansøgning inden 15. oktober 2019 til: Ebeltoft Golf Club, Galgebakken 14, 8400 Ebeltoft. Eller mail: post@ebeltoft-golfclub.dk