27.2.2023 – Café To menukort og åbningstider samt lidt af hvert:)

Kære Klubmedlemmer

Vor nye Café To åbner 1. marts.

Den daglige åbningstid alle ugens 7 dage i marts er fra 12-15. Derudover kan Klubber i klubben og andre kontakte Kennett på 7178 1006, hvis I gerne vil booke spisning til flere udenfor den daglige åbningstid.

Det er fantastisk så mange der har knoklet for at få klargjort køkkenet og klublokalet. Det eneste vi mangler i klublokalet er de 3 runde sorte borde og lamperne. Bordene kommer medio marts og lamperne hænges op en af de første dage i april.

Vi har planlagt nye tavler til Klubmestre og Hole-in-one – klubben er så gammel, at vi nok nøjes med de sidste 10 års begivenheder heromkring. Disse hænges op på væggen til venstre lige indenfor i klublokalet. Vi har planer om at opfriske underetagen og her vil vi hænge de fine gamle Hole-in-one trætavler op, som før hang i klublokalet.

Menukortet i Café To:

Burger med pommes 120,-

Brioche bolle – hjemmelavet burger dressing – frisk salat – agurkerelish – ost

sprøde pommes frites & aioli – tilkøb af bacon 5,-

Kaster 140,

Ristet brød med sprød fiskefilet, salat, krydret tomatdressing, håndpillede rejer, røget laks & syltede asparges

Club sandwich – 110,-

Confiteret kylling, sprød bacon, Karry mango dressing, marineret kål og ristet sesam

Kan også bestilles som vegetar

3 Drumsticks med mayo – 65,-

Langtidsstegte kyllingelår med hjemmelavet mayo

Vol au vent med høns i asparges – 75,-

Fransk tartelet med høns i asparges & urter

Fiskefilet med fritter eller rugbrød – 110,-

Sprød fiskefilet med hjemmelavet remoulade & pommes frites eller rugbrød

Mørbradbøf a la creme – 65,-

Stegt svinemørbrad med svampe a la creme Serveres med rugbrød, smør & rødbede

Salat Cæsar 105,-

Stegt kylling, sprød salat, ristede croutons, revet parmesan & cæsar dressing

Salat vegetar 95,-

Grillede aubergine, hummus, cremet feta, ristet sesam & marineret spidskål

Snack bræt, 35,- pr snack – Vælg mellem

Oliven / Saltede mandler / Reje chips med aioli / Sprød rispapir med aioli

Pommes 35,-

Sprøde pommes frites med aioli

Kage 25,-

Dagens kage

Orientering omkring hvornår klublokalet er udlejet

Alle udlejninger kan du se på Golfbox under klubkalender ligesom alle klubturneringer også vil blive lagt her.

Du ændrer selv til højre hvilken periode du vil orienteres omkring, ligesom du kan vælge kun at se aftaler for restaurant eller for turneringer – eller alle på samme overblik.

Når klublokalet er udlejet vil de hvide reoler på hjul blive placeret ved døren mod terrassen som rumdelere, således at klubbens medlemmer kan købe drikkevarer o.l. og tage med ud på terrassearealet til højre fra terrassedøren. Venstre side af terrassen er under udlejningen forbeholdt selskabet i klublokalet.

Sommersæsonen i Ebeltoft Golf Club

Vi er i gang med mange forberedelser til sommersæsonen.

Derfor indkaldes alle de aktive i Baneservice, i Sekretariatet og i og omkring Klubhuset snarest til planlægningsmøder til afholdelse inden den 13. marts.

Indkøb af nye bord/bænke sæt

I sidste nyhedsmail opfordrede vi til sponsering af bord/bænkesæt og ud af de 10 sæt vi vil købe, er de 5 nu sponserede.  TAK for opbakningen.

Vi har modtaget 3 brugte bord/bænke sæt fra Novasol, – de vil blive malet sorte. TAK til Novasol og Hanne.

Kontoret på 1.sal

Det roder på kontoret og computer og printer er der udfordringer med.

Vi sørger for indenfor den næste uge at få ryddet op og hurtigst muligt få klaret udfordringerne med computer/printer.

Genbrug eller…?

Klubben har ikke længere brug for det store køle/fryseskab, komfur og den store resultattavle, der før hang i klublokalet.

Er du interesseret i noget af det, så ring til Jette på 2118 2926 senest den 3. marts – ellers går det til genbrug.

Vor hjemmeside

Vi er i gang med diverse opdateringer, men har haft en del udfordringer og har fået god hjælp udefra. Forhåbentlig fungerer det nu, så vi kan komme videre med alle opdateringerne på siden. Nu er referater mulige at læse igen.

Vi har i dag på hjemmesiden under Café To fået lagt åbningstider, menukort og kontaktoplysninger ind.

Sponsorater

Flemming vor sponsoransvarlige har travlt og har fået etableret flere nye sponsorkontrakter – blandt andet med EasyFit i Ebeltoft, som oveni sponsoratet har lavet dette tilbud til klubbens medlemmer:

MANDAG DEN 6. MARTS 2023 KL. 18 – 20

vil der være mulighed for medlemmer af Ebeltoft Golf Club, at gøre brug af et godt tilbud i EasyFit, A. Knudsensvej 10, 8400 Ebeltoft.  Træn resten af marts og hele april for 250,- kr.  Kun ved tilmelding på dagen. Der vil være mulighed for rundvisning i centeret, gennemgang af maskinerne samt gratis vand og kaffe.

Fællesspisning tirsdag den 28. februar

Der har været en overvældende interesse for og tilmeldinger til arrangementet i morgen og vi glæder os alle.