13.8.2022 -BREAKING NEWS – Nye muligheder i klubhuset og ny træner

Kære klubmedlemmer

BREAKING NEWS – Nye muligheder i klubhuset og ny træner

Vi arbejder for øjeblikket intenst på at få afklaret om/hvordan/hvad det koster at vort anretterkøkken laves om til et produktionskøkken.

• Vi nyder alle efter en runde golf i andre golfklubber at kunne købe en bid mad
  • Vi nyder i vor egen klub de gange, vi kan købe mad efter matcher
  • Vi glæder os over at spise sammen efter matcher i vore klubber i klubben når det er muligt.

Da vor træner Henrik Jacobsen stopper med udgangen af september, skal vi have fundet en ny træner, som kan starte senest til april 2023.

Vi arbejder hen imod, at vi kan vi få begge ønsker opfyldt.

Kennett Sørensen, som p.t. er partner og køkkenchef på Kjøbstaden, er uddannet Pro og har været Pro træner i 21 år. Kennett er født og opvokset i Ebeltoft.

Kennett vil gerne I Ebeltoft Golf Club stå for Cafe/Restaurant og trænerjobbet.

Det vi arbejder hen imod er, at Kenneth har cafe/restaurant i vort køkken og klublokale, med mulighed for at levere mad ud af huset og mulighed for at have selskaber i klubhuset, når vi ikke selv har større arrangementer.

Kennett vil tilbyde mad til alle arrangementer i klubben og Klubber i Klubben og vil alt efter efterspørgsel have åbent, så klubmedlemmer og greenfee gæster kan få sig et måltid mad efter en runde golf.

Bestyrelsen kan ikke få armene ned – vi tror på projektet.

Det vil give alle klubbens medlemmer nye muligheder, klubben vil være mere attraktiv for potentielle nye medlemmer og det vil give flere greenfee gæster og dermed større indtægter for klubben. Det vil også være dejligt, hvis golfklubben fremover kan blive et mødested i vintermånederne, hvor vi af og til kan mødes, få god mad og måske sammen på fladskærm følge forskellige sportsbegivenheder en gang imellem.

Vi er i en afklaringsfase og er meget klogere, når vi kender betingelserne for at få ændret køkkenet fra anretterkøkken til produktionskøkken og omkostningerne hertil. Bestyrelsens store ønske er, at Kennett står for vor cafe/restaurant og samtidig er vor Pro træner med sin daglige gang i vor golfklub senest fra 1.4.2023.

Indvielse af Hul 3, ny Gul tee Hul 4 og ny Gul tee Hul 6.

Indvielsen sker ved klubmesterskabet lørdag, den 27. august.

Forud for dette er der sket ny rating af banen, som vil være gældende fra denne dato.

Klubmesterskabet og Klappematch

Klubmesterskabet er lørdag, den 27. august og søndag, den 28. august.

18 huller hver dag med løbende start fra Hul 1.

Herrer spiller fra Gul og damer fra Rød og der spilles fra scratch – uden handicap.

Klubmesterskabet gennemføres, hvis der minimum er 10 tilmeldte herrer og 8 tilmeldte damer.

Kom nu til tasterne – meld dig til på Golfbox – det bliver nogle herlige dage.

Om søndagen spilles Klappematch – Stableford, hvor præmierne igen i år er sponseret af Nybolig.

Der betales ikke matchfee og der serveres til alle deltagerne gratis grillpølser med brød søndag eftermiddage.