17.5.2021 Kære Klubmedlemmer

Hos Walter turneringen v/ Kristian Busk.

Denne traditionsrige turnering, der spilles i 3 rækker, hvor række A spiller slagspil og række B og C spiller Stableford blev afviklet i går, søndag den 16. maj.

Vi var 49 tilmeldte og vejret var skønt, – tørvejr uden blæst og klubbens Baneservice forkælede os med kaffe og mulighed for at købe lidt sødt og læskende.

Vinderen i A rækken – Asger Schnoor med 65

Vinderen af B rækken – Lone Vesterdal med 38 point

Vinderen af C rækken – Carsten Moth med 37 point

Tillykke til vinderne der fik overrakt meget fine præmier fra Hos Walter af turneringsleder Jacob Rosendahl Jensen.

Nybolig Match

Husk tilmelding til årets Nybolig match.

1. pinsedag, på mandag den 24. maj 2020 med gunstart kl. 09.30, afvikles årets Nybolig Match v. Claus Jeppesen og Mikael Lykke Sørensen.

Lone Vesterdals traditionsrige hjemmebag serveres fra kl 8.00.

Turneringen er både en holdturnering AM/AM og individuelt, hvor A-rækken spiller slagspil og B-/C-rækken stableford.

A og B-rækkens herrer spiller fra gul tee. C-rækkens herrer spiller fra blå tee. Damer spiller fra rød tee.

Tilmelding skal ske på Golfbox senest på lørdag den 22. maj kl. 17.00.

Hvervning af nye nedlemmer

Spil med Dag – på lørdag, den 22. maj kl. 14-18
KOM NU – Tag din ven, din nabo eller en veninde med på lørdag og spil en hyggelig 9 hullers Greensome. Der startes med lidt instruktion om puttning og slag fra træningsbanen sammen med vor pro.

I spiller med dit golfsæt og ud fra dit handicap.

Efterfølgende er der lidt forplejning, præmieoverrækkelse og orientering om klubben og muligheden for prøvemedlemsskab.

Tilmeldingsfristen er på torsdag, den 20.5 kl. 18.00 til Gitte Sejersen på mail: gittesejersen@hotmail.com

Åben Golfbane søndag, den 6. juni kl. 14-17

Vi gentager arrangementet fra søndag, den 17. april og i det nævnte tidsrum må man forvente, at vi optager puttinggreen og driving range.

Vi bruger også Par 3 banen, og hvis der er mange deltagere, kan vi blive nødt til også at bruge hul 18. Det vil så være omkring kl. 15.00.

Ebeltoft Golf Clubs bestyrelse

Har du ovevejet at bidrage til klubbens fortsatte gode udvikling, så er her en opfordring til at stille op til bestyrelsen på den kommende generalforsamling mandag, den 21. juni kl. 19 i Fregatten Jyllands Auditorium.

På generalforsamlingen skal der vælges 2 bestyrelsesmedlemmer og 1 suppleant. Allan Bante modtager genvalg og Jacob Rosendahl modtager ikke genvalg, men vil gerne fortsat være behjælpelig omkring turneringer og Facebook.

Bestyrelsen anbefaler genvalg af Allan Bante, da Allan bl.a. har ydet et stort arbejde som klubbens ’kassemester’ og har fået overblik over klubbens økonomi.

Set fra bestyrelsens synspunkt, får vi brug for et bestyrelsesmedlem der evt. sammen med en suppleant, vil tage ansvar for og lave indsats omkring ideer til og nyudvikling omkring klubturneringer, fokus på regionsgolf, Danmarksturneringen samt sørge for god information på klubbens Facebook.