Golfturnering i regn og blæst blev afsluttet i dejligt solskin.

1. august holdt Ebeltoft Golf Club turnering sponseret af Kvadrat v/ Jesper Grandt.

Mange golfspillere havde tilmeldt sig den traditionsrige Kvadrat turnering, hvor der blev spillet stableford i 3 rækker.

Spillerne blev under turneringen mødt af Ebeltoft Golf Clubs orange baneservice buggy, så spillerne kunne forsyne sig med kaffe, kolde drikke og chokolade.

Efter turneringen mødtes alle golfspillerne i strålende solskin på golfklubbens hyggelige terrasse afventende resultatet af turneringen, mens der var mulighed for køb af smørrebrød.

Turneringens vindere blev annonceret af matchledelsen Susanne Bødker Rasmussen & Kresten Riis-Jensen og de meget flotte præmier sponseret af Kvadrat blev overrakt af Jesper Grandt.

Efter præmieoverrækkelsen meddelte Jesper Grandt, at Kvadrat er klar til at sponsere turnering igen i 2021.

Vinderne var: A rækken – Asger Schnoor med 35 point, B rækken – Flemming Schütt med 39 point og C rækken – Rene Rasmussen med 45 point.