Ebeltoft Golf Clubs KLUBMESTERSKAB weekenden den 29. – 30. august 2020.

Ebeltoft Golf Clubs vigtigste turnering – Klubmesterskabet 2020 – løb af stablen i regnvejr lørdag og det smukkest vindstille lune sommervejr søndag.

I klubmesterskabet blev der spillet slagspil fra Scratch (uden handicap).

Klubmester herre blev vundet af Jacob Fredberg efter omspil på hul 18 mellem Jacob Fredberg og Mikael Lykke Sørensen, som efter de 2 dages spil begge lå i +18.

Klubmester damer blev vundet af Brigitte Kambeck Andersen med resultat +13 og Kirsten Pagers blev nr. 2 med +26.

Klubmester veteran/herre blev vundet af Kresten Riis-Jensen med resultatet +29 og Asger Schnoor blev nr. 2 med +36.

Søndag den 30.august afholdtes der også Stableford Klubmesterskab 2020 sponseret af Nybolig – uanset alder og køn – i denne turnering deltog automatisk deltagerne i Klubmesterskabet i slagspil.

Henning Møller blev Stableford klubmester med 37 point.

Der blev begge dage serveret morgenbrød og kaffe til deltagerne og søndag eftermiddag, da alle spillere var tilbage i klubhuset, blev der i solskin og i højt humør overrakt præmier og fejring af vinderne.