Klubhusets drift og vedligehold.

Der mangler frivillige hjælpere til drift og vedligehold af klubhuset og dets udearealer.

Hvis du vil give en hånd med vil jeg bede dig om at skrive dig på den ophængte liste, sende en sms til 30351585 eller en mail til gostaknudsen@icloud.com

Der er behov for 3 til 4 hjælpere til slåning af klubhusets græsarealer. Har du lyst, så skriv dig på listen, hvor der allerede er tilsagn om hjælp fra Michael Rasmussen.

________________________________________________________________

Der er behov for 2 hjælpere til at luge ukrudt på P. pladsen. Har du lyst er må du meget gerne skrive dig på listen.

________________________________________________________________

Hjælp til lugning af ukrudt ved klubhusets terrasse mod øst og vest samt under hækken, der omkranser terrassen. Her er der på glædelig vis booket op med tilsagn om hjælp fra Gitte Sejersen, Marit og Inge Marie

Der er behov for 2 hjælpere til lugning og rengøring af klubhusets ter- rasse mod øst. Her vil det være godt med en, der kan supplere Gøsta, som har givet tilsagn om hjælp.

________________________________________________________________

Udskiftning af planter til urtepotterne på terrasserne. Her har Vinnie Berg på fornem vis har givet tilsagn om hjælp.

Vask og finpudsning af buggies. Her vil Poul Erik forsat gerne forsætte med at holde buggierne i tip top stand.

Levering af benzin og tankning af buggies. Her forsætter Kresten sin fine indsats.

Der er behov for 2 til 3 hjælpere til at afløse i pro shoppen når Gitte Shouboe har fri søndag og mandafg. Har du flair for god service og lyst til at give en hånd med i pro shoppen, så skriv dig på listen, hvor Rita Sax har givet tilsagn om hjælp .

________________________________________________________________

Der er behov for tilsyn med køkkenet. Jacob holder et vågent øje med opvaskemaskinen.

________________________________________________________________

Fadølsanlæg, rengøring og udskiftning af fustager. Her har Gitte Shouboe givet tilsagn om hjælp.

Der er behov for 1 til 2 hjælpere til at udarbejde planer for velfungeren- de, smukke møbleringer, som klæder klubhuset samt bud på opmaga- sinering af overskydende møbler. Har du lyst til at være med er du vel- kommen på listen, hvor Gøsta har givet tilsagn om assistance.

________________________________________________________________

Opslagstavler og digitale skærme. Her er der fuldt booket med trekløve- ret Jette, Gitte Sejersen og Gøsta.

Sponsorskilte, montering og nedtagning. Opgaven varetages af Gøsta.

Der mangler 1 hjælper til tilsyn med trykluftsanlæg og kompressor ved bagskuret. Har du teknisk snilde og lyst til at hjælpe er du velkommen til at skrive dig på listen.

________________________________________________________________

Der mangler 2 hjælpere med kendskab til den langsigtede ind- og ud- vendig vedligeholdelse af klubhusets bygningsdele. Har du blik for ved- ligeholdelse med rettidig omhu er du meget velkommen til at skrive dig på listen.

________________________________________________________________

Der mangler 2 hjælpere med kendskab til drift og vedligeholdelse af klubhusets VVS. Vandforsyning, pakninger til vandhaner, sanitet og af- løb. Kan du skifte en pakning i en vandhane og har lyst til at hjælpe er du meget velkommen til at skrive dig på listen.

________________________________________________________________

Der mangler 2 hjælpere med kendskab til drift og vedligeholdelse af klubhusets El. Eltavler/sikringer, belysning og elektriske apparater i form af computere og digitale skærme. Kan du skifte et lysstofrør, en sikring og har du lyst til at hjælpe er du velkommen til at skrive dig på listen.

_______________________________________________________________

Der mangler 2 hjælpere med kendskab til drift og vedligehold af klubhusets varmesystem. Oliefyrets drift, leverancer af olie og sæson bestemt regulering af klubhusets temperaturer. Har du erfaringer med oliefyr og lyst til at hjælpe vil dit navn på listen blive modtaget med kyshånd.

_______________________________________________________________

Der mangler 7 til 10 hjælpere til at male klubhusets og bagskurets syd- facader samt borde/bænksættene på terrasserne.

________________________________________________________________

Arbejdet organiseres som en arbejdsweekend i dagene den 27. Og 28. Juni 2020 med morgenkaffe kl. 9 og frokost kl 13. Har du kreative evner og lyst til at slibe og svinge en pensel er du mere end velkommen til at skrive dig på listen i klubhuset eller sende en sms på tlf nr. 30358515 eller en mail til mig på adressen gostaknudsen@icloud.com. Deadline for tilmelding er fredag den 26. Juni klokken 12.00

Gøsta Knudsen