I begejstringen over færre begrænsninger var vi i bestyrelsen for optimistiske i vor udmelding til Jer i går.

Klubhuset er åbent fra i morgen og toilettet til højre for indgangsdøren og handicaptoilettet kan bruges fremover. Omklædningsrummene må fortsat ikke bruges.

I kan bekræfte tid og udskrive scorekort.

I lokalet på første salg må der maksimalt opholde sig 10 personer ad gangen med minimum 1 meters afstand. Der må ikke forgå spisning i lokalet og køkkenet må ikke benyttes.

Annette der står for rengøringen er tilbage fra i dag og arbejder mandag til fredag og Gitte i sekretariatet arbejder fremover fra 8 – 14 tirsdag til lørdag.

På terrasserne – terrassen mod putting green, terrassen for enden af lokalet på 1. sal og terrassen udenfor klubhusets indgang, må der maksimalt opholde sig 10 personer ad gangen på hver terrasse og maksimum 4 personer ved hvert bord/bænk.