Regionsgolf 2020

Der er snart tilmelding til regionsgolf for 2020.Vi har et hold i C Rækken og et Veteranhold. I danmarksserien er der et seniorhold tilmeldt. Er er andre der kunne tænke sig at stå for et Regions hold,eller et Danmarksserie hold, så giv besked så jeg kan melde til.

A Rækken må hcp. ikke være lavere end 4,5.

B rækken må hcp ikke være under 11,5

C Rækken ikke under 18,5

D rækken ikke 26,5

Der skal være 2 damespillere og 4 herrespillere for at have et hold, der er ikke prøvespil inden matcherne, og alle spillere skal være fyldt 21 år inden 31 december 2020 for at kunne deltage på hold.

På de aldersbestemte hold er seniorholdet min. 50 år inden 31 dec 2020

Veteran, min 60 år inden 31 dec. 2020

Superveteran, min. 70 år inden 31 dec 2020

Der er ingen hcp. grænser for de aldersbestemte grupper, der skal være 2 damespillere og 4 herrer.

Alle matcher spilles på hverdage, og det er super hyggeligt. Der er fælles spisning.

Igen i år vil der være et Senior hold i Danmarksserien, her er der brug for 5 herrer og 2 damespillere. Disse matcher spilles i weekender og der er samme aldersbegrænsning som i regionsgolfen. Der er ingen hcp. begrænsning for at spille på holdet. Der er også mulighed for et veteranhold i Danmarksserien, hvis der skulle være stemning for dette.

Når alle hold er tilmeldt, vil der blive ophængt en seddel i klubhuset hvor alle der har lyst, kan tilmelde sig. Jeg sender en reminder igen sidst i november.