Bil på spil ved Pro Am i Ebeltoft

Der var stor deltagelse med 21 hold fredag den 13. sept. 2019, hvor nogle af landets bedste golfspillere gæstede Ebeltoft. Der blev afholdt Pro Am, hvor bl.a. lokale virksomheder og deres golf spillende medarbejdere dystede på hold a 4 mand. En af holdets spillere var en professionel golfspiller.

I godt vejr var turneringen et tilløbsstykke for mange af klubbens medlemmer samt andre af byens borgere. Særligt ved hul 15 var der mange tilskuere, hvor der var opstillet en grill og der kunne vindes en Golf fra Volkswagen i Grenå hvis en spiller lavede hole in one. En af de professionelle spillere kom rigtig tæt på med 2,59 meter, men det var desværre ikke nok til at vinde bilen.

Holdmatchen blev vundet af PNC Montage, som blev repræsenteret af Peter Nørkjær, Brigitte Andersen og Klaus Sunesen, bistået af Pro Knud Storgaard. I den individuelle match blandt Pro’erne var der tæt løb. 3 spillere delte 2 pladsen med 68 slag. Vinder blev dog Pro Martin Ovesen med 67 slag. Hos amatørerne var Poul Svendsen bedst med 35 point i stableford.

På billedet ses de glade vindere sammen med Henrik Toft fra Volkswagen i Grenå

3 Beta Care, 102 point

4 Dream Team, 100 point

5 PNC Montage 2, 100 Point

Ebeltoft Golf Club ønsker at takke de sponsorer, der med deres sponsorat var med til at gøre turneringen Pro Am d. 13. september 2019 til et vellykket arrangement.

Stor tak til:

Volkswagen i Grenå