Regionsgolf

Regionsgolf 2023

I Ebeltoft Golf Club har vi mulighed for at tilmelde hold til regionsgolf, så hvis du er interesseret i at deltage, så kig her.

I de rækker, hvor spillerne stadig er arbejdsramte, spilles de fleste matcher mandage efter kl. 16-17.

Der spilles hulspil i alle rækker.

Et hold består af 2 damer og 4 herrer.  Der spilles en damesingle – en mixfoursome – og 3 herresingler.

Man skal være fyldt 21 år, og flexmedlemmer kan ikke deltage.

Der kan stilles hold i A-B-C og D rækken, samt senior og veteranrækken

A-Rækken: Hcp. må ikke være under 4,5, – gælder begge køn

B-Rækken: Hcp. må ikke være under 11,5 – gælder begge køn

C-Rækken: Hcp. må ikke være under 18,5 – gælder begge køn.

D-Rækken: Hcp. må ikke være under 26,5 – gælder begge køn.

Senior:

Alle handicaps er velkomne.

Du skal være i 50’erne eller fylde 50 år i løbet af 2022 også selv om det er den 31.12. 2022, så er det ok at deltage.

Veteran:

Alle handicaps er velkomne.

Du skal være i 60’erne eller fylde 60 år i løbet af 2022 for at kunne deltage.

Superveteran:

Alle handicaps er velkomne.

Du skal være fyldt 70 år eller fylde 70 år i løbet af 2022 for at kunne deltage.

Veteraner og superveteraner må gerne deltage i seniorrækken men ikke omvendt, og både senior, veteraner og superveteraner må gerne deltage i A-B-C eller D rækkerne, bare handicaps passer ind.

I senior-, veteran- og superveteranrækkerne aftales spilletidspunkt kaptajnerne imellem og der gives besked til klubkoordinatoren Annette Kambeck, så dette registreres.

Ebeltoft Golf Club har altid hold med i C-rækken, hvor Hanne Andersen er holdkaptajn, og også i Superveteranrækken hvor Jørgen Dahl Madsen er holdkaptajn.

Det vil være dejligt, hvis vi også blev repræsenteret i de andre rækker. Det kræver blot, at du vil være kaptajn og stå for arbejdet med at kontakte og lave aftale med spillere, så der kan stilles hold.

I en pulje er der næsten altid 4 hold inkl. det du selv spiller på. Det vil sige, at du spiller 3 andre golfbaner gratis, og du møder en masse hyggelige golfspillere. På spildagene sluttes der af med spisning, som man tilmelder sig inden matchen.

Hvis du vil være kaptajn, er der selvfølgelig et par arbejdsopgaver som vil være helt nye for dig, men både Hanne Andersen og Jørgen Dahl Madsen svarer gerne på spørgsmål og Annette Kambeck hjælper også gerne.

Når vi nærmer os foråret og der skal tilmeldes hold, vil Annette Kambeck lave en opsætning i golfbox, så alle der har interesse i at deltage, kan tilmelde sig.

Hvis dette ikke lader sig gøre, vil der blive opsat sedler i klubhuset, hvor du kan tilmelde dig.

Har du spørgsmål, så ring eller mail gerne spørgsmål til Annette Kambeck på akambeck@hotmail.com  eller på 4230 1350.