Hjælp Golf Klubben – benyt vores medlemstilbud

Profil Optik

Som medlem af Ebeltoft Golf Klub kan du få 15 % rabat hos Profil Optik på køb af komplet brille, solbrille eller linser. Bemærk, at rabatten ikke kan kombineres med andre rabatter eller Lifestyle aftale.

Undervognsbehandling

Når du bestiller en undervognsbehandling, får du stillet en gratis lånebil til rådighed i de to dage, behandlingen tager, hvis du ønsker det. Husk at opgive dit medlemsnummer ved bestilling. Aftale kan laves på telefonnummer 86346171. Bemærk, at du selv betaler for benzin.

OK Benzin

Få et benzinkort til OK Benzin, og støt golfklubben hver gang du tanker. Jo mere du tanker, jo mere tilskud får klubben. Du kan få en tilmeldingsformular i shoppen. Familiemedlemmer og venner kan også få et kort via EGC. Hvis du har et medlemskort til Coop, tæller dit forbrug også med i din bonus hos Coop.

Nybolig aftale

Der er indgået en aftale med Nybolig, hvor EGC får en henvisningsprovision på 3.000 kr. for hver bolig, der henvises til salg og bliver solgt af Nybolig. Medlemmer af EGC kan henvende sig til Nybolig på telefonnummer 8634 2111 for at benytte sig af denne aftale.

Novasol

Kender du nogen, der kunne være interesseret i at hjælpe golfklubben med en henvisningsprovision? Ved henvendelse om udlejning af sommerhus, både for dig selv og bekendte i hele Danmark, vil NOVASOL give 5.000 kr. for et almindeligt sommerhus og 10.000 kr. for et poolhus til Ebeltoft Golf Klub. Kontakt Poul Svendsen på telefonnummer 20426122, så tager han kontakt til husejeren. Når der er lavet en endelig kontrakt, får golfklubben penge for henvisningen.

Ved at benytte disse medlemstilbud kan du både spare penge og støtte Ebeltoft Golf Klub. Vi håber, at du vil tage godt imod disse tilbud og hjælpe klubben med at vokse og trives.