Hjælp Golf Klubben – benyt vores medlemstilbud

Komplet brille

Solbrille

Linser

Kan ikke kombineres med andre rabatter eller Lifestyle aftale

Undervognsbehandling

Ved bestilling af undervognsbehandling stilles gratis lånebil til rådighed i de 2 dage undervognsbehandlingen tager,  hvis det ønskes. Man opgiver medlemsnr.   ved bestilling. Aftales på telefon nr. 86346171.Man betaler selv benzin.

OK Benzin

Få et benzin kort til OK Benzin, jo mere du tanker jo mere tilskud støtter OK Benzin til klubben. Du henvender dig blot i shoppen hvor du kan få en tilmeldingsformular. Familemedlemmer, venner mv. har også mulighed for at få et kort via EGC. Har du samtidig medlemskort til Coop tæller forbruget med i din bonus hos Coop.

Vinduespolering

Da golfklubben har valgt at få pudset vinduer af mig, vil jeg også tilbyde dig en stabil vinduespudser-aftale.

100 kr i rabat første gang til medlemmer!

Ring og hør mere.

Mvh Thomas Maxim

Maxim Vinduespolering

Tlf: 4057 4094

Nybolig aftale.

Der er indgået en aftale med Nybolig om henvisningsprovsion på kr. 3.000,- til  EGC fra medlemmmer fra  EGC , der  henviser bolig  til  salg for Nybolig og boligen bliver solgt af Nybolig.

Henvendelse Nybolig på 8634 2111

Novasol

Kender du en eller flere der kunne være interesseret i at hjælpe golfklubben med en henvisnings provision.

Med en henvendelse om udlejning af sommerhus, dette gælder både dig selv og bekendte i hele Danmark, så vil NOVASOL give:

5.000 kr. for et alm. Sommerhus.
10.000 kr. for et poolhus

til Ebeltoft golfklub.

Du skal blot henvende dig til Poul Svendsen 20426122, så tager Poul kontakt til husejeren og når der er lavet endelig kontrakt, så får golfklubben penge for henvisningen.